3de week in Peru

25 februari 2013 - San Jerónimo, Peru

Hola todo,

Weer een weekje voorbij hier in Peru. Deze week geveld door parasieten en een infectie. Hierdoor heb ik vrijdag de salsa-les en zondag de kookles gemist, dus geen nieuwe verhalen hierover. Zondag ben ik wel naar het project geweest en zijn we buiten op een veldje gaan spelen. Heel grappig is dat op de weg daarnaartoe de schapen, kippen, eenden, honden allemaal los liepen en we daar dus heel dicht bij kwamen. De kindjes hebben chinese voetbal, vlaggenstok en schipper mag ik over varen gespeeld. Ik heb niet meegedaan, maar ben dan maar fotograaf geweest. De eerste foto's van de kindjes kan je nu dus zien op mijn blog onder 'Project Zondag 24/02'.

Hasta luego!

1. Els meyer:
    25 februari 2013
    wat een leuke bende kindjes bijeen!!!!! xx
  2. Dirk:
    25 februari 2013
    ik vind dat de kinderen de begleiders '' schipper mag ik overvaren '' moeten laten uitvoeren :) :) :)
  3. Isabel:
    25 februari 2013
    Haha, zolang ik dan fotograaf mag zijn, geen probleem ;)
  4. Dominik:
    26 februari 2013
    De kids zien er allemaal gelukkig uit! Leuke bende! X
  5. ANNEKE,Johan, thibaut en ...:
    6 maart 2013
    Hallo Isabel, de kindjes daar zien er heel gelukkig uit en dat is uiteindelijk waar het om draait hè ... . Intussen ben je hopelijk verlost van die parasieten, kan je niks mee doen zenne :-)
    Hier nog steeds geen boeleke, we houden je op de hoogte zodat je ook aan haar/hem schipper mag ik overvaren kan leren :-), dikke kusjes van ons allen x