Update

28 april 2013 - San Jerónimo District, Peru

Hoi lieve mensen in België,

Ondertussen weer heel wat tijd over gegaan eer ik geblogt had vandaar dat ik jullie een korte update geef! Ik heb het heel druk gehad met schrijven aan mijn eindwerk en stageboek, ondertussen sta ik er goed voor! Goed genoeg zodat ik opnieuw volop kan genieten van het leven hier in Cusco. Ondertussen ben ik helemaal gebeten door salsa-dansen, heb geregeld lessen en ga natuurlijk ook geregeld oefenen in salsa-bars. Loopt nog niet zo vlot als ik zou willen, maar ik wordt er wel helemaal vrolijk van! Bij mijn video's heb ik een filmpje van mijn laatste les geüpload, dan kunnen jullie allemaal een beetje meegenieten van de geweldige muziek en dansmoves.

Ondertussen is er ook een verjaardagsfeestje geweest op het project. Ook weer heel de namiddag gedansd met al de kindjes, een geweldig feestje! Zoveel lekkers, en dan nog een piñata waar natuurlijk geen enkel kindje aan kon weerstaan. Nadien nog een geweldige afterparty met de meisjes van het project en Romel. Geweldige verhalen gedeeld, en dan komt nog maar eens te boven hoe preuts Peruanen wel niet zijn! Hij kon het werkelijk niet meer aan!

Gisteren ook nog een concert/festival meegemaakt. Fijn om eens iets anders te doen. Nadien uiteraard nog salsa gaan dansen.

Van vele mensen loopt de stage op het einde, we hebben al afscheid moeten nemen van Fenja, Merle en Joke, en vanavond is het de laatste avond van Maya, Mandy, Gitte en Steven. Uiteraard moeten we dat gaan vieren! Over een half uurtje worden we verwacht in Cusco om eerst salsa te gaan dansen en nadien er nog een gezellig avondje van te maken!

Binnenkort is het jammer genoeg tijd dat ik afscheid neem van dit alles, heb er echt nog geen zin in! Al ga ik natuurlijk wel blij zijn jullie terug te zien!

Besos xx

Ps: Nieuwe fotos in mapjes feestje urpi, afterparty en concert + check die video!

1. Dirk:
    28 april 2013
    Het is daar volgens mij een leuke feestende bende , begin u maar een beetje voor te bereiden om terug onder het Belgische regime te kunnen leven
  2. Dominik:
    28 april 2013
    Salsa,salsa,salsa!!! Het leven bestaat daar alleen uit dansen, heb ik de indruk!!
    Geniet er nog maar van!!!
    Dikke kus X
  3. Valerie:
    29 april 2013
    Hey Bella,Dit ziet er echt allemaal prachtig uit.Ben blij voor u dat je eindwerk af is en dat je zo nog heel veel kan genieten van dit prachtig land.Geniet er maar goed van want de tijd begint te korten.xxxxxxx