Vrijdag 8/02

9 februari 2013 - San Jerónimo, Peru

iOla!

Hier in Peru gaat alles super! Ben ondertussen wat aangepast aan de hoogte en ben dus niet meer ziek! Gisteren op het project heb ik de kindjes yathzee leren spelen, alhoewel yathzee, er waren maar 3 dobbelstenen dus een aangepaste versie :p 1 ding heb ik geleerd, de kindjes proberen voortdurend vals te spelen! En ze blazen altijd in het bekertje voor ze gooien en geloven dan dat ze goed gaan gooien!

Na het project hadden we onze eerste salsa les! Zalig! Nadien vroeg de salsa leerkracht om te gaan dansen in Cusco. Salsa moet goed geoefend worden dus het antwoord was snel gegeven! Al snel werd duidelijk dat we toch nog iets meer oefening nodig hebben... Maar het was leuk. In het terugkomen hebben we nog eventjes moeite gehad met het vinden van een taxi, we waren met 6 en konden alleen maar super kleine taxi's vinden. Uiteindelijk hebben we ons toch maar in zo'n klein autotje gepropt en zijn we veilig thuis geraakt!

Vandaag gaan we naar Cusco, we krijgen een city tour van Romel van het project! Jullie zien de foto's wel verschijnen!

Grz Isabel

1. Dirk:
    9 februari 2013
    Volgens mij is dit echt vakantie ;)
    1 gouden regel ..... Genieten genieten en nog eens genieten
  2. Patricia:
    10 februari 2013
    SUPER ;) !!! xxx
  3. Charlotte:
    11 februari 2013
    dag lieve vrijwilliger!

hou je fototoestel goed in de gaten, daar in cusco! En ga zeker eens naar het grote beeld dat uitkijkt op cusco (bij zonsondergang is het ZAAALIG!)

Genieten daar!